piątek, 15 marca 2013

Rozdział XI Wycieczka integracyjna prefektów cz.II

 Komentujcie kochani ;)

~*~*~*~*~

  Pierwsze zadanie było dość łatwe jak dla Draco, Hermionie sprawiało to trudność, ponieważ musieli uwarzyć eliksir leczący, a wiadomo, że eliksiry były słabą stroną dziewczyny, więc chłopak mógł się pochwalić. Hermiona miała za zadanie znaleźć wszystkie produkty które były ukryte na terenie łąki, jeziora i lasu, który był bardzo ciemny i niebezpieczny. Musiała zdobyć te składniki: Czyrak, Suszona pokrzywa, Kruszone kły węża, Rogate ślimaki, Kolce jeżozwierza. Hermiona bardzo szybko uporała się ze znalezieniem prawie wszystkich składników, musiała jeszcze zdobyć rogate ślimaki, co wiązało się niestety z wejściem do lasu, bo nigdzie ich nie było. Szatynka bała się tam wejść, ale nie chciała dawać tej satysfakcji Draconowi, nie chciała mu podawać na tacy kolejnego powodu do kpin. Chwyciła różdżkę w rękę i zaświeciła ją. Hermiona z sercem w gardle po woli wchodziła do lasu, rozglądała się po nim gorączkowo, a brwi miała zmarszczone. Usłyszała za sobą szelest, odgłos łamanych gałęzi i krzyk. "Eh pewnie ktoś próbuje mnie nastraszyć" - pomyślała, jednak to nie ustawało, odgłosy łamanych gałęzi i ciężkie kroki tylko się coraz bardziej natężały. Szatynka coraz bardziej przyspieszyła kroku, nie wiedziała już nawet dokąd idzie i kto za nią idzie, lecz smród jaki było można wyczuć wskazywał na trolla.

  Dziewczyna wypadła do lasu, miała śmieć i strach wypisane na twarzy, nie miała ślimaków, wiedziała, że nie zrobią tego zadania należycie. Wpadła biegiem do klasy, w której mieli warzyć eliksir, rzuciła na stolik składniki, które zdołała zdobyć, była przerażona i zziębnięta. Draco popatrzył na nią badawczo i wyrzucił z siebie:
-A gdzie te ślimaki?
-Ja.. ja... ja nie dałam rady, las był ciemny i wydaje mi się, że troll szedł za mną, nie widziałam go, ale czułam, był coraz bliżej, ale na szczęście wypadłam z lasu i pobiegłam tutaj.
Dziewczynie zbierało się na płacz, jeszcze chwile i pozwoli popłynąć łzą, ale jakoś powstrzymała je.
-Uspokój się już.. - powiedział od niechcenia Malfoy.
Draco podszedł do jakiejś szafy i wyciągnął ślimaki, wrzucał wszystko do kociołka. Abbot jeszcze nie wróciła, Patil musiała na nią czekać.
Blondyn skończył warzyć eliksir i zawołał Clarę, która przyznała im pierwsze miejsce, dostali za to eliksir szczęścia i pomaszerowali do pokoju. Szatynka wzięła krótką koszulkę nocną i poszła do łazienki wzięła kąpiel i narzuciła ją na siebie, wyszła z łazienki, Draco otwarł usta ze zdziwienia, miała piękne i długie nogi. Nie mógł odwrócić wzroku, teraz to on poszedł wziąć kąpiel i wyszedł w samych spodniach dresowych bez koszulki, teraz do Hermiona zareagowała tak jak on na jej widok. Miał pięknie opaloną i wyrzeźbioną klatkę piersiową.

  Dziewczyna wślizgnęła się pod kołdrę i od razu zasnęła, zaczęły ją dręczyć koszmary, widziała jak troll ją atakuje, później Ron obmacujący ją, a na koniec Malfoy rzucający cruciatusem.

****

  Draco słyszał głos krzyczącej dziewczyny, obudził go, zapalił nocną lampkę. Podszedł do jej łóżka, płakała i krzyczała. Usiadł obok.
-Hermiono... Hermiona obudź się, cichutko, ej.. Wstawaj.. Obudź się.
Nic to nie dawało, brązowooka tylko krzyczała. Draco chwycił ją za rękę i budził ją dalej.
Hermiona zerwała się ze snu do pozycji siedzącej, zobaczyła Malfoya na jej łóżku i krzyknęła.
-Co się stało? - spytał troskliwie.
-Miałam koszmar.. Ron, trolle i ty rzucający na mnie cruciatusa. 
Dziewczyna zalała się łzami, Draco przytulił dziewczynę do siebie. Głaskał ją po głowie.
-Ci.. Idź już spać..
Blondyn wstał. Był już w połowie drogi do swojego łóżka. 
-Draco? - powiedziała do niego o dziwo po imieniu, głupio było ją pytać. - Położysz się obok?
Draco tylko skinął głową potwierdzająco, wsunął się pod kołdrę obok niej na łóżku. A dziewczyna o dziwo przytuliła się do niego i czuła bezpiecznie, potrzebowała teraz czyjejś bliskości. Po chwili była już w głębokim śnie. Tym razem nic złego jej się nie śniło, tylko Keith, który spał w jej łóżku.

  Miona otworzyła powieki, obok niej leżał blondyn, który miał włosy w seksownym nieładzie, a jego twarz była taka delikatna i błoga. Miała zamiar na niego nawrzeszczeć, ale przypomniało jej się, że sama go o to prosiła. Wstała z łóżka, poszła do łazienki się ogarnąć i ubrać. Po czym zeszła na śniadanie. Usiadła obok Keitha, zjadła kromkę chleba z serem i wypiła herbatę. Pół dnia spędziła z Keithem, czuła na sobie wzrok zazdrosnego Draco. Hermiona poszła do pokoju poczytać.

****

  Draco nie mógł wytrzymać mizdrzenia się tych dwóch, Hermiona spała z nim w jednym łóżku, a z Keithem się całowała, przytulała, czuł, że to on powinien być na jego miejscu, wiedział, że dziewczyna czuje się przy nim bezpieczna, a jemu serce mocniej biło, gdy ją tylko widział. 
-Ej koleś masz zerwać z Hermioną! - warknął na Keitha blondyn
-Bo co mi zrobisz?
Ślizgon zwinął Hermionie różdżkę i rzucił w niego drętwotą.
-Zakończ to, ona zasługuje na kogoś lepszego, z resztą ciekawe jakbyś zareagował na zdradę.
-Czekaj! CO?! Ona by mnie nie zdradziła, kocha mnie - powiedział pewny siebie Keith
-Zna cię od wczoraj i cię kocha? Buahhahahaha. Crucio!- nie miał problemu z tym zaklęciem, jako śmierciożerca częściej nawet rzucał Avadę.
Wyginało go z bólu, a blondyn śmiał się w głos.
Na to wszystko weszła Hermiona!
-Draco przestań! Proszę cię!
-Skoro prosisz... - opuścił różdżkę.
-Ty wredny palancie! - zaczęła okładać go pięściami.
Draco złapał Hermionę za nadgarstki.
-Nigdy więcej tego nie rób! - wysyczał i odszedł.

_______________________________

Szukam bety! Oceniajcie kochani, według waszego zdania, komentując zachęcacie mnie ;)

10 komentarzy:

  1. Kurde, nie podoba mi się to, że Draco rzuca Cruciatusem na prawo i lewo :/ Ale ogólnie to rozdział fajny :) Czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Draco jest zazdrosny *.*
    Kocham ten blog <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest genialny !!! <333
    hahah, jak mnie rozwalił fragment: ,,Draco? - powiedziała do niego o dziwo po imieniu, głupio było ją pytać. - Położysz się obok?"
    hahhaah, śweitne ^^ :****

    OdpowiedzUsuń
  4. Draco zły i zazdorosny ... ulalala :D Cudowny rozdział. Tylko czekać na następny

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy rozdział, zapraszam :)
    http://love-dramione-love.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe xD Chciałabym poinformować cię o nowym rozdziale na moim blogu http://hermionalovedraco.blogspot.com/
    I również zapraszam na mojego nowego bloga :P Znajduje się już na nim opis postaci jak i prolog

    http://do-not-forget-aboutme.blogspot.com/
    Mam nadzieję ,że zajszysz

    A i czekan na nowy rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz naprawdę talent, sama bym się zgłosiła na betę ale nie wiem czy dałabym radę, mogłabyś mnie informować o nowych rozdziałach? Tu masz moje gg : D 45176489 A co do rozdziału
    to jest zajebisty < 333333

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.dramionemoimzyciem.blogspot.com/

    Zapraszam i możesz informować o nowych rozdziałach? ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. 33 years old Business Systems Development Analyst Nikolas Laver, hailing from North Vancouver enjoys watching movies like "Sea Hawk, The" and Skateboarding. Took a trip to Monastery and Site of the Escurial and drives a Ferrari 400 Superamerica. Dalej

    OdpowiedzUsuń